fbpx

Het draait allemaal om jou!  Jij hebt een bedrijf, bent ondernemer of manager en hebt te maken met gebrek aan groei en/of schaarste. Schaarste in professionals die jou kunnen helpen om jouw bedrijf (verder) te laten groeien, die taken uit handen kunnen nemen, maar ook op niveau mee kunnen sparren. Niet gewoon een werknemer, maar jij bent op zoek naar net even meer dan dat. Naar iemand met talenten, iemand die weet wat een eigen business hebben inhoudt en die jou kan helpen met bepaalde expertises… Dus geen alleskunner, die van alles iets weet, maar juist iemand die van bepaalde zaken enorm veel weet, een Virtual Assistant.

En dat zijn wij, Anne & Anoeska! En om ons heen hebben wij een enorm team van VA’s met allemaal hun eigen, verschillende expertises. Wij noemen onszelf en onze VA’s dan ook Online Professionals omdat we allemaal een goede opleiding hebben genoten en niet alleen een assistant zijn, al jaren praktijkervaring hebben opgedaan, waardoor we niet alleen die taken uit handen kunnen nemen, maar wanneer jij dit wilt, ook mee kunnen denken en jou kunnen helpen met o.a.:

die groei van klanten en jouw bedrijf
dat stukje waar jij net niet voldoende kaas van hebt gegeten
tijdsbesparing en meer energie.

Veel managers en eigenaren werken al met een VA’s en er blijft steeds meer vraag naar komen. Het staat al jaren in de Beroepengids als Beroep van de toekomst en wij als VA Praktijk hebben ondertussen al een flink aantal ondernemers/bedrijven geholpen aan die talentvolle Online Professional die jou weet bij te houden. Zo werken de ondernemers die gecoached worden door High End coach Meriam Slijkerman, alleen met professionals van de VA Praktijk, weet SalesPassie ons te vinden, Mark van Wijngaarden & Mariëlle van Elle Office Support. Daarbij werken wij voor een groot Personal Trainer imperium waar wij de klantenservice en backoffice volledig uit handen nemen.

Welke expertises zijn er onder andere in ons team:

  • Backoffice
  • Klantenservice/Klantensupport/Sales
  • Projectmanagement
  • Administratie/Boekhouden
  • Branding/Design
  • Social Media/Zichtbaarheid/Marketing

Ons team van professionals werkt veelal vanuit huis. Dat wil niet zeggen dat ze nooit op locatie komen, maar het meeste gaat online, wat enorm veel tijd en vaak dus ook geld, bespaart. Daarnaast werken zij meestal op de momenten dat dit het beste uitkomt, waardoor ze veel productiever zijn én heeft een Online Professional een aantal expertises waardoor ze gespecialiseerd zijn in bepaalde werkzaamheden waardoor ze dit in kortere tijd kunnen doen en met meer kunde.

Ik vraag de Brochure aan met daarin nog meer informatie over hoe wij te werk gaan

13 + 9 =

Wat doen wij?!  VA Praktijk, alles onder één dak

Wij zijn zelf nog werkzaam als VA, als dé opleider voor Online Professionals & zijn de uitkomst voor bedrijven die op zoek zijn naar online talent met expertises en die werken met ambitie. Schaarste in personeel? Wij hebben de oplossing! Wij hebben ondertussen meer dan 140 professionals zelf opgeleid, waarbij wij dus precies weten wie waar zijn/haar expertise heeft en welk karakter er het beste bij een opdrachtgever past. Heeft de VA geen tijd, gaat hij/zij op vakantie, is hij/zij ziek… Het gaat altijd door, vanwege de grote achterban.

Wij gaan er dan ook vanuit altijd een passende match voor jou te kunnen vinden, maar houden van transparantie…. Je betaalt ons dan ook pas de eenmalige fee wanneer er vanuit onze voorgestelde kandidaten een samenwerking ontstaat. Dus geen terugkerende kosten, eenmalig, gewoon omdat we weten dat wat we doen, we ook goed doen en je als ondernemer door wilt!

Het voordeel van het uit handen geven via ons is dat:

  • Wij een top team hebben
  • Het jou/jouw bedrijf tijd en dus geld bespaart
  • Jij werk uit kunt besteden waar je geen tijd voor hebt of onvoldoende kennis
  • Mensen met expertise kunnen waarschijnlijk iets in veel kortere tijd doen dan dat jij zelf kunt
  • Wij werken met mensen met verschillende expertises
  • Wij de opdrachtnemers kennen als persoon
  • Dat de opdrachtnemers gebruik kunnen maken van onze maandelijkse Q&A en kennisverrijking
  • Zij toegang hebben tot onze community waardoor vragen opgelost worden en…

…het voordeel is dat je niet meer te maken hebt met de afwezigheid tijdens de minimale 5 weken vakantie. Wil jij die 5 weken of tijdens (langdurige) afwezigheid iemand hebben, wij zorgen ervoor dat het door draait en jij merkt daar niks van. Op de achtergrond wordt deze professional gewoon ingewerkt.

Verdere voordelen

  • je hoeft geen pensioen of 13e maand te betalen
  • het is al mogelijk vanaf €45,- exclusief btw per uur
  • je al vanaf 4 uur per week met een Online Professional kan samenwerken
  • je geen vakantiegeld hoeft te betalen
  • je niet doorbetaalt bij afwezigheid, vakantie of ziekte (mits er goede vervanging is)
  • we er voor kunnen zorgen dat vakanties/langdurige afwezigheid overgenomen wordt, zonder dat je er ‘last’ van hebt
  • je niet ‘vast’ zit aan een Online Professional. Maximaal na een maand kun je afscheid nemen en in overleg per direct
  • je geen computer, kantoor(inrichting) en opleiding voor een VA betaalt

Daarnaast kun je een VA in drukke perioden vaker inzetten en in rustigere perioden weer minder. Het is dus veel meer flexibel.

Wij, als team online professionals, hebben onze krachten gebundeld. Wij geloven en weten dat je niet overal goed in kan zijn en dat je alleen kunt groeien wanneer je je richt op jouw passie. Veel ondernemers krijgen geen energie van bijvoorbeeld: een website bouwen, boekhouden, online zichtbaar zijn, klantenservice en sales.

Daarbij komt dat het ook niet allemaal je expertise kan zijn. Hoe jammer is het als je veel meer uit je onderneming kan halen, maar de tijd en/of kennis ontbreekt. Kort gezegd… Je laat geld liggen! Door de juiste personen, met de juiste expertise, op de juiste plek te zetten, is maximale omzet gegarandeerd. Omdat wij allemaal onze eigen expertises hebben, kunnen wij een groot aantal taken uit handen nemen en op hoog niveau meedenken met jou voor jouw bedrijf. Wij kunnen alle taken, die online of op afstand gedaan kunnen worden, overnemen.

Omdat wij zo’n divers team hebben met allemaal ons eigen specialisme, kunnen we echt ieder bedrijf helpen om maximale groei te realiseren. De afgelopen jaren hebben wij als werknemer al veel ervaring opgedaan en nu ook als ondernemer. Deze ervaring is goud waard. In combinatie met de opleiding tot VA bij de VA Praktijk zijn onze VA’s al snel onmisbaar voor die steeds groter wordende groep ondernemers en managers!

Een greep uit ons team:

Anne
(Eigenaar):
“Ik ben een professional op het gebied van Social Media, Projectmanagement, Technisch support en Office/Klantenservice support. Ik weet hoe je aan listbuilding doet en MailBlue ken ik op m’n duimpje. Ik leer makkelijk, heb kennis van veel programma’s en wanneer ik het niet heb, zit ik er zo in. Laat mij of iemand uit ons gave team jou helpen, daar word ik blij van! Want de juiste poppetjes op de juiste plaats, maakt dat je 100 keer sneller en professioneler groeit”

 

Anoeska (Eigenaar): “Ik ben een mensenmens, een grootdenker en business strateeg. Ik denk en help graag mee aan groei en weet uit ervaring dat je dat niet alleen kunt. Wanneer die juiste match gemaakt wordt is dat goud waard! Wij zetten ons meer dan 100% in en werken alleen maar met mensen waarvan wij weten dat zij dat ook doen. Onze missie is om mensen en bedrijven te laten groeien, zonder daarbij de passie in het werk te hoeven missen en ze daarbij werk en gezin beter kunnen combineren. Met meer dan 20 jaar ervaring als manager/directie in loondienst in de kinderopvang-, hotel- & softwarebranche, weet ik hoe je een bedrijf succesvol laat groeien met de juiste mensen aan boord”


Ferry
: “Met jouw project in mijn handen sta ik AAN van start tot finish! Door een goede helikopterview, duidelijke communicatie is je project in goed handen. Wil je meer vrijheid om te bouwen aan je bedrijf? Geef dan taken uit handen om zo te kunnen groeien! Met ruim 25 jaar ervaring in de Retail, management functies bij diverse supermarktformules en in de buitendiensten van Heineken en Unilever, help ik jou ook graag mee.”

 

Donate: “Ik ben een professional op het gebied van recruitment, HR en Office support, processen in kaart brengen en daarover kunnen adviseren. Advies geven over arbeidsmarktcommunicatie en uitvoeren van online communicatie en maak graag creaties in Canva. Ik ga graag de verbinding aan met anderen.”

Mandy“Ik werk niet alleen uitvoerend voor mijn klanten maar denk ook mee op strategisch niveau en help met het structureren en managen van de operatie, projecten, de marketing, planning en het team. Ik ben een onwijze regelaar maar creatief bezig zijn vind ik ook álles. Copywriting en content creatie voor je socials, ik regel het! Tevens heb ik een Bachelor Communicatie in mijn binnenzak en eigenlijk sta ik overal wel voor open als multi-passionate ondernemer.”

Nog wat korte, interessante weetjes

CRKBO: We zijn CRKBO geregistreerd. Het CRKBO is een kwaliteitscode voor opleidingsinstituten voor kort beroepsonderwijs.

UWV: Onze trajecten voor ondernemers (opleiding om je bedrijf online in de markt te zetten en te laten groeien) en VA’s kunnen worden vergoed door het UWV.

Eén dag: Wij geven altijd (buiten de vakanties om) binnen één werkdag antwoord

5 Dagen: Wij garanderen dat je binnen 5 werkdagen van start kan gaan met de gekozen Online Professional. Dus van de vraag uitzetten tot aan de start binnen jouw organisatie.

Wil je het bovenstaande nog eens rustig nalezen?
Wil je nog meer Online Professionals zien?
Wil je lezen hoe de procedure verloopt?

Vraag dan hier onze brochure aan.

Ik vraag de Brochure aan met daarin nog meer informatie over hoe wij te werk gaan

4 + 8 =